1. Confidențialitate
1.1. Părţile în egală măsură sunt deplin obligate să păstreze şi să protejeze toate secretele
asupra tuturor faptelor şi informaţiilor de care au luat cunoştinţă în timpul derulării
prezentului contract, mai puţin cele care au intrat în domeniul public.
1.2. EXECUTANTUL prin personalul sau implicat se obliga sa respecte confidentialitatea,
secretul lucrarilor si regulile disciplinare stabilite de catre BENEFICIAR.
1.3. EXECUTANTUL nu va transmite nici o informatie catre organele de control, institutii,
firme despre furnizorii, beneficiarii, rulajele, profitul sau orice alte informaţii cu privire la
BENEFICIAR fara o prealabila consultare si un prealabil accept expres din partea
BENEFICIARULUI.
1.4. Obligaţia de confidenţialitate se întinde pe un termen nelimitat chiar şi după data
încetării prezentului contract.
1.5. Eliberarea de obligaţiile sus menţionate, înainte de termenul specificat, poate fi dată
numai în scris.
1.6. In vederea promovarii serviciilor EXECUTANTULUI, acesta s-ar putea sa doreasca sa
faca public faptul ca a prestat servicii pentru BENEFICIAR, motiv pentru care ar putea
mentiona numele BENEFICIARULUI precum si serviciile pe care le-a prestat, inclusiv orice
detalii care au devenit publice.
2. Răspundere
2.1. Răspunderea pentru orice pierdere, pagubă, costuri şi cheltuieli apărute sau
suferite de Client în urma furnizării serviciilor va fi în exclusivitate responsabilitatea
Prestatorului, iar Clientul se angajează ca în nici o circumstanță să nu înainteze
acțiuni cu privire la asemenea pierderi, costuri si cheltuieli, împotriva angajaților,
agenților şi subcontractorilor Prestatorilor, sau a angajaților, partenerilor agenților sau
subcontractorilor acestora.
2.2. Cu excepția cazurilor de fraudă, dol şi de culpă gravă, răspunderea
Prestatorului, a partenerilor, personalului, asociaților şi subcontractorilor acestuia,
rezultată din Contract, datorată neglijenței sau altor cauze, care pot cauza pierderi,
daune, costuri şi cheltuieli Clientului cât şi asociaţilor acestuia (incluzând fără a se
limita la toţi membrii grupului de companii din care face parte Clientul) în ceea ce
priveşte serviciile, nu va depăşi valoarea contractului anual pentru aceste servicii.
2.3. Prevederile Paragrafului 12.1. și 12.2 stabilesc limita absolută a obligațiilor cu
privire la serviciile oferite şi exclud orice alte obligaţii. În special, dar fără a avea
caracter limitativ, răspunderea Prestatorului nu va fi angajată pentru creșterea
costurilor sau cheltuielilor, generarea de pierderi sau de profit, producerea pierderilor
indirecte de profit, incluzând, fără a se limita la pierderile economice sau eșecul în
realizarea beneficiilor sau reducerilor anticipate.
2.4. O procedură judiciară apărută în legătură cu furnizarea serviciilor, poate fi
generată de una dintre Părţi în urma notificării în scris a acestei intenţii către cealaltă
Parte, în interiorul termenului de prescripţie prevăzut de legea română.
2.5. Prestatorul nu va fi răspunzător pentru pierderi, daune, costuri sau cheltuieli
generate în orice mod de vreo acţiune sau omisiune frauduloase sau neglijente,
înţelegeri eronate sau reprezentări deficitare sau neîndeplinirea obligaţiilor de către
Client, directorii, angajaţii, agenţii sau subcontractorii acestuia şi în cazul în care
Prestatorul suferă un prejudiciu datorită unei astfel de cauze imputabile Clientului,
Prestatorul va avea dreptul de a recupera pierderile suferite.
2.6. Prestatorul nu va fi răspunzător pentru nici o acțiune sau misiune anterioară
începerii Contractului şi, ca urmare, în cazul în care o problemă în derulare este
transmisă, răspunderea Prestatorului va putea fi angajată numai începând cu data la
care a fost semnat Contractul sau în măsura în care prestarea serviciilor depinde de
furnizarea anumitor documente de către Client de la data la care Prestatorul a primit
aceste documente.
2.7. Răspunderea Prestatorului nu va putea fi angajată pentru pierderi, daune,
costuri sau cheltuieli rezultând direct sau indirect din acţiunea sau omisiunea unei
terţe persoane.
2.8. În eventualitatea în care împotriva clientului au fost dispuse măsuri
contravenționale care au legătură directă cu serviciile prestate de către Prestator,
acesta din urmă va răspunde fața de Client numai în măsura în care
omisiunea/neexecutarea/ executarea defectuoasa a serviciilor de către Prestator nu
este o consecință directă sau indirectă a omisiunii/neexecutării/executării
defectuoase a obligațiilor de către Client. Pentru a evita orice dubiu, Părțile agreează
expres că în acest caz răspunderea Prestatorului nu poate depăși limita prevăzută la
art.
2.9. Prestatorul nu va fi răspunzător pentru nici o întârziere sau imposibilitate de a-și
îndeplini obligaţiile când acestea au apărut din motive independente de controlul
acestuia.
3. Încetarea Contractului
3.1. Contractul poate fi reziliat de către oricare dintre Părţi pe baza notificării cu
efect imediat, dacă (i) partea cealaltă încalcă în mod semnificativ Contractul şi nu
remediază această încălcare în termen de [a se insera] zile lucrătoare de la primirea
unei notificări scrise în acest sens, caz în care rezilierea contractului operează de plin
drept, fără alte formalităţi şi fără intervenţia instanţei, la expirarea termenului
menționat anterior, (ii) sumele datorate de către Client prestatorului nu sunt achitate
integral după trei încercări consecutive de debitare a contului bancar al Clientului
debitarea directă a contului bancar al Clientului pentru plata sumelor datorate
Prestatorului, (iii) Prestatorul are indicii că prevederile art. 5 nu sunt respectate (iv)
executarea Contractului (inclusiv aplicarea unor înţelegeri privind onorariile) poate
contraveni unei cerinţe legale sau cu caracter de reglementare (v) executarea
Contractului nu poate fi efectuată din cauza limitărilor tehnice ale Platformei ContAZ
3.2. Notificarea de 30 de zile – Contractul poate fi denunţat unilateral în orice
moment de către oricare din părţi, cu o notificare prealabilă scrisă de 30 de zile.
3.3. Clientul va achita Prestatorului toate onorariile aferente serviciilor prestate până
la momentul încetării Contractului.
4. Comunicarea
4.1. Dacă nu se prevede altfel în prezentul Contract, toate notificările, cererile sau
alte comunicări între Părți se vor face în scris, în limba română și vor fi livrate
personal sau transmise prin email, scrisoare recomandată sau alte mijloace de
comunicare indicate de Client aferente contului său de utilizator. Notificările între
Părți vor fi considerate efective:
(i) în cazul livrării personale, la momentul livrării;
(ii) în cazul transmiterii prin scrisoare recomandată, la data menționată pe
“confirmarea de primire” aflată în posesia expeditorului;
(iii) în cazul transmiterii prin email, la data transmiterii.
4.2. Fiecare Parte își poate modifica oricând adresa cu notificarea celeilalte Părți în
maniera descrisă mai sus.
4.3. Fiecare Parte își poate modifica oricând datele de contact, modificarea produce
efecte și îi este opozabilă celeilalte Părți de la data la care noile date de contact sunt
actualizate pe Platforma ContAZ
4.4. Prezenta clauză nu se va aplica cu privire la comunicarea oricărei pretenţii
formulate, notificări, ordin, hotărâri sau alt document cu privire la sau în legătură cu
orice proceduri, litigiu sau acțiune rezultând din sau în legătură cu aceste Condiții
Generale sau Contractul, în măsura în care regulile obligatorii relevante aplicabile
comunicării oricărui astfel de document prevăzut sau guvernat de orice lege
aplicabilă sau procedură judiciară, diferă de prevederile prezentei clauze
5. Alte Clauze
5.1. Legea aplicabilă: Legislaţia română va guverna prevederile Contractului
precum și a Condiţiilor Generale şi orice acord care are legătură cu ele.
5.2. Litigii: În cazul apariţiei unor divergenţe între parţi, acestea vor încerca
soluţionarea prin negocieri între persoane aflate la nivel superior de ambele părţi. În
cazul în care ambele părţi sunt de acord se va încerca rezolvarea problemei prin
mediere. Dacă divergenţa nu se rezolvă prin negociere sau mediere, fiecare părțile
sunt de acord că singurele în măsură să soluţioneze disputa, având jurisdicţie
exclusivă, sunt instanţele judecătoreşti din Bucureşti [de confirmat].
5.3. În cazul în care orice prevedere a prezentului Contract sau aplicarea oricărei
astfel de prevederi unei persoane sau unui set de circumstanțe va fi stabilită a fi
nevalabilă, ilegală, nulă sau inaplicabilă în orice măsură, celelalte prevederi ale
prezentului Contract nu vor fi prejudiciate sau afectate și vor continua să fie valabile
și aplicabile în cea mai mare măsură permisă de lege.
5.4. Clientul nu poate cesiona, gaja sau greva în alt mod cu sarcini drepturile și
obligațiile ce-i revin prin prezentul Contract, în parte sau în întregime, fără acordul
prealabil în scris al Prestatorului.
5.5. Contractul, anexele acestuia precum și Condițiile Generale constituie întreaga
înțelegere și acordul între părți și înlocuiește orice discuții, înțelegeri sau acorduri
anterioare cu privire la obiectul Contractului. Orice termen al Contractului poate fi
modificat și se poate renunța la respectarea oricărui termen al prezentului Contract
doar cu acordul în scris al tuturor părților la prezentul Contract. Renunțarea de
oricare dintre părți la (parte din) drepturile ce-i revin prin prezentul Contract nu va
opera și nu va fi interpretată ca o renunțare la orice altă încălcare sau o încălcare
ulterioară de către partea care renunță. Termenii prezentului Contract vor guverna
toate anexele acestuia și orice documente încheiate și livrate pentru a fi
implementate vor fi interpretate într-o manieră compatibilă cu termenii prezentului
Contract.
5.6. Modificări: Aceste Condiţii generale (şi/sau conţinutul oricărui acord cu care au
legătură) pot fi modificate sau desfiinţate în orice moment prin acord scris între părți.
Orice astfel de modificări nu vor afecta drepturile sau obligaţiile vreunei părţi, ce au
fost născute anterior acelui acord, exceptând cazul în care se specifică în mod
expres.