In lucru...

1. Confidențialitate
1.1. Părţile în egală măsură sunt deplin obligate să păstreze şi să protejeze toate secretele asupra tuturor faptelor şi informaţiilor de care au luat cunoştinţă în timpul derulării prezentului contract, mai puţin cele care au intrat în domeniul public.
1.2. EXECUTANTUL prin personalul sau implicat se obliga sa respecte confidentialitatea, secretul lucrarilor si regulile disciplinare stabilite de catre BENEFICIAR.
1.3. EXECUTANTUL nu va transmite nici o informatie catre organele de control, institutii, firme despre furnizorii, beneficiarii, rulajele, profitul sau orice alte informaţii cu privire la BENEFICIAR fara o prealabila consultare si un prealabil accept expres din partea BENEFICIARULUI.
1.4. Obligaţia de confidenţialitate se întinde pe un termen nelimitat chiar şi după data încetării prezentului contract.
1.5. Eliberarea de obligaţiile sus menţionate, înainte de termenul specificat, poate fi dată numai în scris.
1.6. In vederea promovarii serviciilor EXECUTANTULUI, acesta s-ar putea sa doreasca sa faca public faptul ca a prestat servicii pentru BENEFICIAR, motiv pentru care ar putea mentiona numele BENEFICIARULUI precum si serviciile pe care le-a prestat, inclusiv orice detalii care au devenit publice.
2. Răspundere
2.1. Răspunderea pentru orice pierdere, pagubă, costuri şi cheltuieli apărute sau suferite de Client în urma furnizării serviciilor va fi în exclusivitate responsabilitatea Prestatorului, iar Clientul se angajează ca în nici o circumstanță să nu înainteze acțiuni cu privire la asemenea pierderi, costuri si cheltuieli, împotriva angajaților, agenților şi subcontractorilor Prestatorilor, sau a angajaților, partenerilor agenților sau subcontractorilor acestora.
2.2. Cu excepția cazurilor de fraudă, dol şi de culpă gravă, răspunderea Prestatorului, a partenerilor, personalului, asociaților şi subcontractorilor acestuia, rezultată din Contract, datorată neglijenței sau altor cauze, care pot cauza pierderi, daune, costuri şi cheltuieli Clientului cât şi asociaţilor acestuia (incluzând fără a se limita la toţi membrii grupului de companii din care face parte Clientul) în ceea ce priveşte serviciile, nu va depăşi valoarea contractului anual pentru aceste servicii.
2.3. Prevederile Paragrafului 12.1. și 12.2 stabilesc limita absolută a obligațiilor cu privire la serviciile oferite şi exclud orice alte obligaţii. În special, dar fără a avea caracter limitativ, răspunderea Prestatorului nu va fi angajată pentru creșterea costurilor sau cheltuielilor, generarea de pierderi sau de profit, producerea pierderilor indirecte de profit, incluzând, fără a se limita la pierderile economice sau eșecul în realizarea beneficiilor sau reducerilor anticipate.
2.4. O procedură judiciară apărută în legătură cu furnizarea serviciilor, poate fi generată de una dintre Părţi în urma notificării în scris a acestei intenţii către cealaltă Parte, în interiorul termenului de prescripţie prevăzut de legea română.
2.5. Prestatorul nu va fi răspunzător pentru pierderi, daune, costuri sau cheltuieli generate în orice mod de vreo acţiune sau omisiune frauduloase sau neglijente, înţelegeri eronate sau reprezentări deficitare sau neîndeplinirea obligaţiilor de către Client, directorii, angajaţii, agenţii sau subcontractorii acestuia şi în cazul în care Prestatorul suferă un prejudiciu datorită unei astfel de cauze imputabile Clientului, Prestatorul va avea dreptul de a recupera pierderile suferite.
2.6. Prestatorul nu va fi răspunzător pentru nici o acțiune sau misiune anterioară începerii Contractului şi, ca urmare, în cazul în care o problemă în derulare este transmisă, răspunderea Prestatorului va putea fi angajată numai începând cu data la care a fost semnat Contractul sau în măsura în care prestarea serviciilor depinde de furnizarea anumitor documente de către Client de la data la care Prestatorul a primit aceste documente.
2.7. Răspunderea Prestatorului nu va putea fi angajată pentru pierderi, daune, costuri sau cheltuieli rezultând direct sau indirect din acţiunea sau omisiunea unei terţe persoane.
2.8. În eventualitatea în care împotriva clientului au fost dispuse măsuri contravenționale care au legătură directă cu serviciile prestate de către Prestator, acesta din urmă va răspunde fața de Client numai în măsura în care omisiunea/neexecutarea/ executarea defectuoasa a serviciilor de către Prestator nu este o consecință directă sau indirectă a omisiunii/neexecutării/executării defectuoase a obligațiilor de către Client. Pentru a evita orice dubiu, Părțile agreează expres că în acest caz răspunderea Prestatorului nu poate depăși limita prevăzută la art.
2.9. Prestatorul nu va fi răspunzător pentru nici o întârziere sau imposibilitate de a-și îndeplini obligaţiile când acestea au apărut din motive independente de controlul acestuia.
3. Încetarea Contractului
3.1. Contractul poate fi reziliat de către oricare dintre Părţi pe baza notificării cu efect imediat, dacă (i) partea cealaltă încalcă în mod semnificativ Contractul şi nu remediază această încălcare în termen de [a se insera] zile lucrătoare de la primirea unei notificări scrise în acest sens, caz în care rezilierea contractului operează de plin drept, fără alte formalităţi şi fără intervenţia instanţei, la expirarea termenului menționat anterior, (ii) sumele datorate de către Client prestatorului nu sunt achitate integral după trei încercări consecutive de debitare a contului bancar al Clientului debitarea directă a contului bancar al Clientului pentru plata sumelor datorate Prestatorului, (iii) Prestatorul are indicii că prevederile art. 5 nu sunt respectate (iv) executarea Contractului (inclusiv aplicarea unor înţelegeri privind onorariile) poate contraveni unei cerinţe legale sau cu caracter de reglementare (v) executarea Contractului nu poate fi efectuată din cauza limitărilor tehnice ale Platformei ContAZ
3.2. Notificarea de 30 de zile – Contractul poate fi denunţat unilateral în orice moment de către oricare din părţi, cu o notificare prealabilă scrisă de 30 de zile.
3.3. Clientul va achita Prestatorului toate onorariile aferente serviciilor prestate până la momentul încetării Contractului.
4. Comunicarea
4.1. Dacă nu se prevede altfel în prezentul Contract, toate notificările, cererile sau alte comunicări între Părți se vor face în scris, în limba română și vor fi livrate personal sau transmise prin email, scrisoare recomandată sau alte mijloace de comunicare indicate de Client aferente contului său de utilizator. Notificările între Părți vor fi considerate efective:
(i) în cazul livrării personale, la momentul livrării;
(ii) în cazul transmiterii prin scrisoare recomandată, la data menționată pe “confirmarea de primire” aflată în posesia expeditorului;
(iii) în cazul transmiterii prin email, la data transmiterii.
4.2. Fiecare Parte își poate modifica oricând adresa cu notificarea celeilalte Părți în maniera descrisă mai sus.
4.3. Fiecare Parte își poate modifica oricând datele de contact, modificarea produce efecte și îi este opozabilă celeilalte Părți de la data la care noile date de contact sunt actualizate pe Platforma ContAZ
4.4. Prezenta clauză nu se va aplica cu privire la comunicarea oricărei pretenţii formulate, notificări, ordin, hotărâri sau alt document cu privire la sau în legătură cu orice proceduri, litigiu sau acțiune rezultând din sau în legătură cu aceste Condiții Generale sau Contractul, în măsura în care regulile obligatorii relevante aplicabile comunicării oricărui astfel de document prevăzut sau guvernat de orice lege aplicabilă sau procedură judiciară, diferă de prevederile prezentei clauze
5. Alte Clauze
5.1. Legea aplicabilă: Legislaţia română va guverna prevederile Contractului precum și a Condiţiilor Generale şi orice acord care are legătură cu ele.
5.2. Litigii: În cazul apariţiei unor divergenţe între parţi, acestea vor încerca soluţionarea prin negocieri între persoane aflate la nivel superior de ambele părţi. În cazul în care ambele părţi sunt de acord se va încerca rezolvarea problemei prin mediere. Dacă divergenţa nu se rezolvă prin negociere sau mediere, fiecare părțile sunt de acord că singurele în măsură să soluţioneze disputa, având jurisdicţie exclusivă, sunt instanţele judecătoreşti din Bucureşti [de confirmat].
5.3. În cazul în care orice prevedere a prezentului Contract sau aplicarea oricărei astfel de prevederi unei persoane sau unui set de circumstanțe va fi stabilită a fi nevalabilă, ilegală, nulă sau inaplicabilă în orice măsură, celelalte prevederi ale prezentului Contract nu vor fi prejudiciate sau afectate și vor continua să fie valabile și aplicabile în cea mai mare măsură permisă de lege.
5.4. Clientul nu poate cesiona, gaja sau greva în alt mod cu sarcini drepturile și obligațiile ce-i revin prin prezentul Contract, în parte sau în întregime, fără acordul prealabil în scris al Prestatorului.
5.5. Contractul, anexele acestuia precum și Condițiile Generale constituie întreaga înțelegere și acordul între părți și înlocuiește orice discuții, înțelegeri sau acorduri anterioare cu privire la obiectul Contractului. Orice termen al Contractului poate fi modificat și se poate renunța la respectarea oricărui termen al prezentului Contract doar cu acordul în scris al tuturor părților la prezentul Contract. Renunțarea de oricare dintre părți la (parte din) drepturile ce-i revin prin prezentul Contract nu va opera și nu va fi interpretată ca o renunțare la orice altă încălcare sau o încălcare ulterioară de către partea care renunță. Termenii prezentului Contract vor guverna toate anexele acestuia și orice documente încheiate și livrate pentru a fi implementate vor fi interpretate într-o manieră compatibilă cu termenii prezentului Contract.
5.6. Modificări: Aceste Condiţii generale (şi/sau conţinutul oricărui acord cu care au legătură) pot fi modificate sau desfiinţate în orice moment prin acord scris între părți. Orice astfel de modificări nu vor afecta drepturile sau obligaţiile vreunei părţi, ce au fost născute anterior acelui acord, exceptând cazul în care se specifică în mod expres.